"Niechęć do promowania się jest jedną z największych przeszkód na drodze do sukcesu. Ludzie, którzy mają kłopot z promocją i sprzedażą, z reguły klepią biedę. To jasne." - T. Harv Eker- autor światowego bestsellera „Bogaty albo biedny" po prostu różni mentalnie

Targetowane kampanie reklamowe na urządzenia mobilne i stacjonarne

Znamy prawdziwe upodobania ludzi dzięki ich codziennym zachowaniom w Internecie. Dzięki temu Twoje produkty z niespotykaną dotychczas precyzja trafią tylko do odpowiednich użytkowników smartfonów/tabletów/komputerów/laptopów i wyświetlą im się na wszystkich popularnych aplikacjach i stronach internetowych w Polsce oraz innych wskazanych przez Ciebie krajach na całym świecie. Twoją reklamę skierujemy więc tylko do tych osób, które naprawdę mogą coś od Ciebie realnie kupić.

Dowiedz się więcej
Latest Products Image

Reklama dostosowana do urządzeń mobile i stacjonarnych.


  • Przywiązanie do reklam banerowych może skutkować: brakiem zaangażowania, podniesieniem liczby nieświadomych lub przypadkowych kliknięć. Zabierają również stosunkowo dużo miejsca na małym ekranie mobilnym.

  • Irytujące strony internetowe niedostosowana do urządzeń mobilnych, zaniżają skuteczność reklamy.

  • Dajemy reklamy lepiej dostosowane do małych ekranów.

  • Dajemy m.in. reklamy wideo czy też reklamy zajmujące cały ekran, stanowiące przerywnik.

  • Im mniej reklam, tym lepsze efekty mogą one przynieść. Jeżeli dobrze zoptymalizowane i targetowane.

Latest Products Image

Reklama dopasowana do aktywności użytkowników.



  • Warto dostosować reklamy do rodzaju aktywności, jakie wykonują użytkownicy, kiedy najczęściej natrafiają na reklamę.

  • Większe zaangażowanie użytkowników i większe dochody, można uzyskać, kiedy reklamy wyświetlane są podczas korzystania ze smartfona w ramach czasu wolnego.

  • Ich uwaga nie jest ściśle skoncentrowana na jednej czynności i łatwiej o zwrócenie ich uwagi na reklamę.

  • Użytkownik zignoruje reklamę, kiedy np. czyta długi artykuł lub poszukuje konkretnej informacji.

  • Warto dostosować reklamę nie tylko do rodzaju towarzyszących jej treści, ale i do czasu wolnego użytkowników.

  • Najefektowniejsze okazują się reklamy wyświetlane w godzinach porannych (8:00-9:00), popołudniowych (17:00-19:00) oraz wieczornych (po 21:00).

Latest Products Image

Reklama precyzyjnie targetowana.




  • Ze względu na trend „mobile first”, który powoli może przerodzić się w trend „mobile only”, warto zainwestować w dobrze dostosowaną reklamę mobilną.

  • Reklama mobilna może szybko zacząć przynosić więcej korzyści, niż reklama desktopowa.

  • Reklama targetowana trafia do konkretnej, sprecyzowanej grupy odbiorców, których przekaz reklamowy po prostu zainteresuje.

  • Reklama desktopowa ma przewagę w postaci cookies, które pomagają dostosować wyświetlane reklamy do odbiorców.

  • Rosnąca liczba użytkowników mobilnych, możliwe lepsze dostosowanie reklam m.in. dzięki geolokalizacji, z jakiej korzystają urządzenia mobilne czy też brak dodatków blokujących reklamy w przeglądarkach mobilnych.

 


 

NASZE USŁUGI

Targetowanie hiperlokalne

Wyświetlamy twoją reklamę w dowolnym miejscu świata. Tam, gdzie teraz są twoi klienci.

Targetowanie demograficzne

Dotrzemy do Twoich klientów m.in. po wieku, płci, wykształceniu, wykonywanym zawodzie, poziomie zamożności, miejscu zamieszkania/pracy czy innych czynnikach demograficznych. Dzięki temu Twoje usługi trafią tylko do wybranej przez Ciebie grupy Klientów.

Targetowanie behawioralne

To najistotniejszy element całego targetowania. Dotrzemy do wybranych Klientów przez Ciebie m.in. na podstawie regularnych zachowan ludzi w Internecie, m.in. co wpisują i wyszukują w Internecie cyklicznie, jakie strony i reklam przeglądają regularnie, czym interesują się tak naprawdę na co dzień, jakie reklamy ich interesują - dzięki temu Twój przekaz, trafi tylko do osób, które naprawdę mogą coś od Ciebie kupić.

Targetowanie na konkurencje

Każdy ma przecież jakąś konkurencje i najczęściej ją dobrze zna. :) My dzięki tej usłudze i znajomości branży dotrzemy również do Klientów, którzy oglądają produkty i usługi Twojej konkurencji. W związku z tym wyświetlimy również tym użytkownikom Twoją reklamę, co zdecydowanie zwiększy potencjał Twojej sprzedaży.
Możemy skierować Twoją reklamę do użytkowników portali: Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, Youtube, linkedin.

Targetowane kampanie reklamowe na urządzenia mobilne i stacjonarne

Decydujesz, na jakich urządzeniach chcesz wyświetlać swoją reklamę; tablet, smartphone, laptop, komputer.

Internetowe kampanie reklamowe

Docierasz do swoich klientów skutecznie za pomocą Internetu.

Kampanie display i rich media

Emitujemy reklamę graficzną za pomocą banerów reklamowych na serwisach internetowych i aplikacjach. Poprzez Rich Media angażujemy użytkowników w reklamę.

Amplifying internetowy

Działania polegające na realizacji celów marki za pośrednictwem mediów UGC (User Generated Content) i bazujące na bezpośredniej interakcji z konsumentami. Działanie m.in. na forach, klubach społecznościowych, serwisach społecznościowych, komentarzach.

Retargeting

Ponownie wyświetlimy reklamę do wcześniej zdefiniowanej grupy klientów.

Remarketing

Ponownie dotrzemy do tych samych osób, które klikneły w reklamę.

Pozycjonowanie w internecie

Twoja strona internetowa szybciej pojawi się w TOP10 google.

Własna sieć serwisów internetowych

Zaprojektujemy twoje strony WWW.

 

NASZE SPECJALIZACJE

Latest Products Image

Latest Products Image

Latest Products Image

Latest Products Image

Latest Products Image

Latest Products Image

Latest Products Image

Latest Products Image

Latest Products Image

Latest Products Image

Latest Products Image

Latest Products Image

ZAUFALI NAM M.IN:



 

SPEKTRUM PRACY


Targetowanie hiperlokalne

Docieraj do klientów na podstawie lokalizacji.

Targetowanie konkurencji

Docieraj do wybranej grupy użytkowników konkurencji.

Targetowanie na odbiorców

Docieraj do klientów na podstawie konkretnych zachowań i zainteresowań.

Targetowanie demograficzne

Docieraj do klientów według ich określonych grup.

Targetowanie na czas

Docieraj do klientów zgodnie z ich aktywną porą dnia.

Targetowanie Behawioralne

Dotrzemy do wybranych Klientów m.in. na podstawie regularnych zachowan, wyszukiwań, zainteresowań.

Targetowanie poprzez wydawców

Docieraj do klientów przez określonych wydawców treści lub aplikacji.

Targetowanie na operatora

Docieraj do klientów w określonych sieciach.

Targetowanie na urządzenia mobilne i stacjonarne

Docieraj do klientów za pomocą używanego urządzenia smartfon/tablet/komputer/laptop .

Targetowanie na system operacyjny

Docieraj do klientów na podstawie wcześniejszych interakcji online.

i wiele innych

Targetowanie dopasowane do grupy docelowej.



 

NASZE PRZYKŁADOWE GRAFIKI: